Wednesday, April 21, 2010

PEMBIAYAAN PERIBADI-i MELALUI BANK

1.i) KHAS UNTUK KAKITANGAN SWASTA (8.5% SETAHUN)

Tawaran Pembiayaan Peribadi-i melalui Bank.. kami menawarkan:
-Had niaga tinggi sehingga 5 kali gaji kasar anda @ RM150,000 yang mana lebih rendah.
-Tempoh Pembayaran Ansuran Lebih Lama Sehingga 5 Tahun (60 Bulan).
-Juga Terbuka Kepada Lepasan universiti (Diploma & Ijazah) dan Bekerja Yang Bergaji Komisen-(Syarat Ada Payslip & Komisyen Di Bank-in).
-Dokumentasi MINIMUM.
-Minimun Gaji Asas RM1500.OO.
-Kerja Melebihi 6 Bulan.
-TIADA Penjamin.
-Perlindungan Takaful.
-Ansuran Bulanan Tetap. (KADAR RATA)
-Tiada Bayaran Tambahan.
-Tiada Penalti utk Penyelesai Bayaran Awal @ Bayaran Lewat.
-Rebet Untuk Penyelesai Byaran Awal.
-Tiada Caj-Caj Bayaran Tersenbunyi (FLAT RATE).
-Mematuhi prinsip antarabangsa & malaysia.
-TERBUKA JUGA UNTUK KAKITANGAN BANK LAIN..


.ii)Dapatkan Pembiayaan Peribadi Bank Melalui
Kad Kredit Anda Untuk Kakitangan Swasta.
-Had pembiayaan tinggi sehingga RM150,000 atau yang mana lebih rendah dr limit kad kredit anda.
-Dockumen yang mudah
-Hanya salinan i/c diperlukan untuk proses permohonan pembiayaan.
-Min pengunaan kad kredit adalah melebihi satu (1) tahun dan
penggunaan kurang 75%.
-kad kredit dari mana-mana bank di seluruh malaysia.
-Tiada penalti untuk penyelesaian bayaran awal dan bayaran lewat.
-Mematuhi prinsip antarabangsa & malaysia

.kami sedia membantu anda mendapatkan pinjaman kewangan melalui bank.. layari..ejenloan.blogspot.com...hubungi saya di 012-7752839 atau email ke ejenloan@yahoo.com...atau msj ke inbox FB saya.TQ

1 comment:

  1. Halo,
    nama saya ialah Siti Aminah dari Indonesia, saya cadangkan semua orang di sini harus berhati-hati, kerana terdapat banyak peminjam pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang sebenar dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 peminjam pinjaman yang berbeza, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

    Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat seorang kawan yang memperkenalkan saya kepada peminjam pinjaman asal dan syarikat yang sangat dipercayai iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya sangat terkejut ketika memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Ibu Alicia Radu

    Saya mahu anda mempercayai Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda harus menganggap diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu yang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

    ReplyDelete