Sunday, August 22, 2010

KHIDMAT NASIHAT PENGURUSAN JUALBELI TANAH & RUMAH UNTUK SELURUH MALAYSIA

Salam sejahtera kepada pengunjung-pengunjung blog saya.Untuk pengetahuan anda syarikat kami akan menawarkan 1 lagi perkhidmatan yang terbaru iaitu Khidmat Nasihat Pengurusan jualbeli Tanah & Rumah untuk seluruh malaysia terutama di kawasan-kawasan berikut:

Meliputi Jenis Hartanah Seperti:
1. Rumah Banglo.
2. Kondominium.
3. Pangsapuri
4. Lot Rumah kedai
5. Rumah Teres kos Sederhana & Kos Mewah.
6. Lot- Lot tanah.



PERHATIAN: Pihak kami akan sentiasa update ruangan ni jika mempunyai senarai-senarai hartanah yang hendak di jual.anda hanya perlu melihat di ruangan ini

DOKUMEN YANG DIPERLUKAN:

UNTUK PEMOHON BERKERJA.
- Salinan kad pengenalan.
- Surat Pengesahan Majikan.
- Slip Gaji 3 Bulan.
- Penyata KWSP terkini.
- Buku Simpanan Bank/Penyata bank.
- PENYATA EA

UNTUK PENIAGA.
- Salinan kad Pengenalan.
- Salinan daftar SSM{daftar syarikat}
- Salinan PENYATA BE daripada LHDN(lembaga hasil dalam negeri)
- Salinan Slip Pembayaran Cukai LHDN.
- Salinan Penyata Bank 3 Bulan(akaun semasa)

Selain daripada urusan jualbeli rumah pihak kami juga menyediakan perkhidmatan berikut: REFINANCE RUMAH UNTUK SELURUH MALAYSIA.Urusan yang mudah

utk keterangan lanjut layari ejenloan.blogspot.com atau email ke ejenloan@yahoo.com/ hubungi.EN AZIL: 012-7752839.TQ

1 comment:

  1. Jabatan permohonan ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Lembaga Pengarah ...... + 447456405237

                     BERITA BAIK! BERITA BAIK!! BERITA BAIK!!!
     Saya siti dari Tawau Malaysia .. Sebahagian besar daripada mereka yang mengatakan peminjam adalah salah, saya menjadi mangsa penipuan internet sejak 2017. Saya mengajar bahawa hidup saya telah berakhir. saya membaca mengenai papper berita mengenai firma pinjaman yang bereputasi yang membantu ramai orang di seluruh dunia termasuk orang-orang dari malaysia (AASIMAHA ADILA AHMED LOAN), dan saya mengambil kepercayaan dan memohon pinjaman sebanyak RM 550,000 selepas mengisi borang dan semua proses yang telah berjaya dilakukan, mereka memberi saya pinjaman sebanyak RM 550,000 dengan kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 1% dan juga tanpa cagaran, sepanjang hayat saya dan kredit saya sudah siap, dalam masa 2 jam ke dalam akaun MAYBANK saya tanpa sebarang masalah. Sebab mengapa saya membuat pengakuan hari ini, adalah bahawa mereka telah membuat semua kesedihan saya untuk kegembiraan dan ketawa. Dia adalah Tuhan yang dihantar untuk membantu saya. Saya berterima kasih kepada Allah yang Maha Kuasa untuk menolong saya. Sekiranya anda mahukan pinjaman sebenar, hubungi syarikat pinjaman bereputasi 100% dan paling cepat dalam persetujuan dan penghantaran.
    hubungi .... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    mohamedsiti@gmail.com

    ReplyDelete